Ahoj,
rád bych se zeptal na následující:
V poslední době jsem řešil pomalý net u nás doma. Nejprve jsem si myslel, že jde o problém na straně poskytovatele, ale ukázalo se, že chyba je na straně Apple.
Můj Macbooku Pro (2013) "škrtí" tok dat a je jedno, zda jsem na Wifi nebo jedu přes kabel. Obecně to vypadá, že jedu na 1/4 rychlosti. S technikem, který měl noťas hned vedle mě, jsme to zkoušeli vždy na Wifi, na kabelu a na telefonu. U svého notebooku jsem měl vždy 1/4 rychlost. Nějaká měřící appka na mobilu ukazovala u obou stejnou (správnou) rychlost.
Co se tedy stalo, odešla mi síťovka? Jde to řešit (opravit), nebo jaké jsou možnosti?
(macbook pro 2013, latest OS)
Díky.
Macbook, síťový adaptér
Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Unreed
Macbook, síťový adaptér
Naposledy upravil(a) Twinsen dne 20 bře 2020 17:24, celkem upraveno 1 x.
Re: Problém s rychlostí internetu
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3
Re: Problém s rychlostí internetu
Jsem si vědom podobných problémů a řešení na téma "pomalé wifi" tak, jak se uvádí na odkazu. Ale jelikož mám stejný problém, i když wifi nepoužívám, tyto pokusy s wifi se mi teď nehodí.
Re: Macbook, síťový adaptér
Neví někdo z přítomných, zda wifi modul a síťový adaptér obecně u "macbooku pro" jsou nějak hardwarově "propojeni", tzn. že pokud přestane správně fungovat wifi, automaticky přestane i ethernet a obráceně? A pokud ano, lze to řešit v servisu?