MacBook Pro 15" 2017

Řešíte problém s výběrem nebo provozem počítačů od Applu? Pomůžeme Vám.

Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Unreed

Odpovědět
KITT77
Příspěvky: 6
Registrován: 26 lis 2020 11:52

MacBook Pro 15" 2017

Příspěvek od KITT77 » 14 pro 2020 09:31

Ahoj, mám na stole Maca z roku 2017, má takový syndrom zobrazení, když nastartuje tak je displej jakoby ztmavený na minimum jasu i když je připojený na nabíjení. Když s ním pohnu hned zčerná. Na externí monitor funguje v pohodě. Zdá se, že je problém v displeji maca.
Můžu něco zkusit? Nebo je to na servis a výměnu panelu? Moc dík, za případné postřehy.
stáhnout.png
stáhnout.png (108.78 KiB) Zobrazeno 1618 x

smithdj
Příspěvky: 69
Registrován: 10 čer 2017 19:14

Re: MacBook Pro 15" 2017

Příspěvek od smithdj » 14 pro 2020 09:58

Servis, apple má na tuhle závadu výměnný program.
iPhone 12 64GB
iPhone SE 2022 128GB
Apple Watch 4 44mm
Apple Watch 6 44mm
Apple TV 4 64GB
Apple TV 4 32GB
Apple MacBook Pro 13" 2018 TouchBar - 8GB, 256GB

KITT77
Příspěvky: 6
Registrován: 26 lis 2020 11:52

Re: MacBook Pro 15" 2017

Příspěvek od KITT77 » 14 pro 2020 12:12

Ten je bohužel jen pro 13", ověřil jsem na lince a apple s tím nic neudělá.
Ale díky za reakci...

Uživatelský avatar
MAF
Příspěvky: 164
Registrován: 08 lis 2013 19:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MacBook Pro 15" 2017

Příspěvek od MAF » 23 pro 2020 19:21

Pravdě podobně půjde o vadný kabel, který vede do displeje, ale nemůžu zaručit, že nepůjde o display (zatím to byl vždy kabel :D ). Tuto chybu doslova způsobuje nedbalost ze strany Applu, který se v roce 2016 rozhodl, že vydá mimořádně špatně navrhnuté Macbooky Pro.

Na telefonickou podporu bych se vykašlal, obvykle nic nevyřeší (hlavně ta česká, kde je člověk rád, že na razí na někoho, komu je rozumět). Doporučuji zajít do iStyle Service nebo iOpravny, kde jim to ukázat a dost možná vám to vymění i na ten program pro 13" MBP. Já takhle vyměňoval displej s vadnou antireflexní vrstvou u 13" MBP a program byl také v té době jen na 15" MBP. Apple je strašný škrt a odmítají přiznávat spousty vad, které vznikli na rýsovacím prkně...

Pokud vás vykopnou, tak by mohli navrhnout opravu za peníze. Bohužel v autorizovaném servisu asi naúčtují celý displej, i když půjde jen o kabel. Pak je otázka zda se vám to vyplatí.

Jinak doporučuji zajít do kvalitního neutvrzovaného servisu, který sice moc přístup k origo dílům, ale kvalita opravy mnohdy převyšuje tu z autorizovaného servisu (když jde o opravy, kde se nemění díl za díl nebo displej za displej). Mohu když tak doporučit jeden, kde jsem pracoval.

PS: Ještě by možná pomohlo zkusit Irskou podporu Applu. Dělá tam pár čechů a slováků a když na ně nenarazíte, tak se dá domluvit i horší angličtinou. Všichni tam jsou moc ochotní a většinou se vždy všechno vyřeší - i když neexistuje ofiko program. Když tak mi napište PM.
Nebo napsat na schiller@apple.com, oddělené kam ten mail spadne pak uvědomí Irskou pobočku a pokud si vás pře mail spárují s vaším Apple ID tak zavolají sami.
MacBook Pro 16" M1 Pro 32 GB UM
Mac Pro mid 2010 2 x 2.93 GHz, 32 GB RAM, AMD VEGA 64
iPhone XS Max 256 GB
iPad Pro 12,9" 256 GB

Odpovědět