iPad jako pracovní nástroj?

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Odpovědět
dandas
Příspěvky: 41
Registrován: 16 zář 2013 10:23
Kontaktovat uživatele:

iPad jako pracovní nástroj?

Příspěvek od dandas » 25 bře 2020 09:22

Minulý týden se opět rozvířila diskuse na téma, jestli je iPad plnohodnotný pracovní nástroj. Jak používáte iPad vy? Je to pro vás doplněk nebo hlavní nástroj? A potřebujete verzi Pro nebo vám stačí Air?

dandas
Příspěvky: 41
Registrován: 16 zář 2013 10:23
Kontaktovat uživatele:

Re: iPad jako pracovní nástroj?

Příspěvek od dandas » 25 bře 2020 09:23

Já používám iPad Pro, není to pro mě hlavní pracovní nástroj (jsem programátor a používám Macbook), je to spíš doplněk, který využívám na různé poznámky a náčrt diagramů. V poslední době hodně využívám aplikace jako LumaFusion na střih videa, Snapseed na úpravu fotek a Procreate, kde se učim digitální kresbu. Asi bych si vystačil s iPadem Air, ale hodně se mi líbí design a "beztlačítkovost" iPadu Pro a možnost neustále nabíjet tužku na iPadu. Klávesnici k iPadu nemám, měl jsem kdysi první verzi jejich Smart Keyboard, která mi absolutně nevyhovovala a po krátkém čase i přestala fungovat.

Uživatelský avatar
Mironet
Příspěvky: 1383
Registrován: 02 říj 2012 13:22

Re: iPad jako pracovní nástroj?

Příspěvek od Mironet » 25 bře 2020 12:42

Já se přiznám, že absolutně nechápu to nadšení, že iPad je s každou novou verzi o fous víc jako počítač. To by bylo super ve světě, kde nejsou počítače, ale my je jaksi máme, že? Nejsem žádný programátor, ale na každou práci prostě sedám k Macu. Na iPadu by mi cokoli zabralo pětkrát víc času. Nehledě na pohodlí. Ty fotky lidi jak se u pracovního stolu krčí nad malou obrazovkou iPadu s klávesnicí mi proste přijdou směšný.

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14