Stránka 1 z 1

nelze aktivovat mobilni tarif

Napsal: 08 dub 2022 06:59
od MICKI2701000
Ahojte,
IP SE 2. generace, nejnovejsi IOS 15.4.
Apple Watch SE Celular.
mam na applewatch dcerino ID nema vlastni IP je ji 10 let.
Kdyz chci pridat mobilni tarif, mam t-mobile kvuli otmu sem si jej zarizoval,
Nelze.
V sekci mobilni pripojeni tlacitko pridat mobilni tarif neni dostupne pise mi to pod tim toto:
účet t-mobile.cz na tomto iphone nelze k přidání mobilního tarifu pro applewatch použít.
Tarif by to mel podoprovat, t-mobile udajne vse nastavil jak ma, vcera este zapli VOLTE a udajne i apple conections ale ani dnes po pulnoci to nefunguje.
Sem z otho fakt zouvalej, nejaky napad, kde je chyba?

Re: nelze aktivovat mobilni tarif

Napsal: 08 zář 2022 18:47
od martinscz
Dobrý večer, mám úplně stejný problém s hodinkami, které jsem koupil dceři... vyřešil jste prosím problém? V T-mobile mi zatím nepomohli :-(
Poradí mi prosím někdo z přítomných jak v aplikaci Watch v sekci mobilní data - nelze nic zvolit, jen tam jen text "účet T-mobile CZ na tomto iphonu nelze k přidání mobilního tarifu pro Apple watch použít"... :oops:
Děkuji...

Re: nelze aktivovat mobilni tarif

Napsal: 05 led 2023 08:51
od kecinzer
Umíte používat Google? Přímo na Apple podpoře je postup: https://support.apple.com/cs-cz/HT211768

Přímo tam zmiňují u kroku přidání mobilního tarifu:

Pokud mobilní operátor vašeho tarifu z iPhonu podporuje Nastavení rodiny, můžete v tomto kroku přidat hodinky do svého tarifu.
Pokud váš operátor nepodporuje Nastavení rodiny nebo pokud chcete použít jiného operátora, vyberte Teď ne.* Můžete si vybrat alternativního operátora ze seznamu operátorů podporujících Nastavení rodiny a kontaktovat ho přímo kvůli zakoupení mobilního tarifu.
Potom rozhodněte, jestli chcete do Apple Watch nasdílet aktuální Wi-Fi síť.
* Některé firemní mobilní tarify Nastavení rodiny nepodporují.