iPhone Xs - zamítnutá reklamace

Vše co se týká záručních i pozáručních oprav Apple produktů.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, zmiy, dandas, Macforum_Admin

Odpovědět
p-u
Příspěvky: 8
Registrován: 13 bře 2020 11:37

iPhone Xs - zamítnutá reklamace

Příspěvek od p-u » 13 bře 2020 12:40

Všechny zdravím. Prosím o radu. Manželce jsem dal k vánocům iPhone Xs. "obrečela" svýho miláčka 6s Pink, ale nakonec maximální spokojenost(samozřejmě :D ) Během ledna si každý s kým telefonovala stěžoval, že ji neslyší nebo nerozumí. Moje první reakce: nauč se to držet, sundej ten šílenej obal apod. Po nějaké době jsem musel uznat, že je to opravdu příšerný. Hlas se ztrácí nebo se všemožně zkresluje/deformuje. Operátor Vodafone, testoval jsem na různých místech, kvůli signálu (pro jistotu, ačkoliv vím, že můj telefon vždy bez problému). Při hovoru pomocí Messenger aj./na mobilních datech/, bez probému, křišťálový zvuk. Reset do továrního, zbytečný. Ještě mě napadlo, co kdyby to bylo simkou...

Ale to jsem zatím neřešil a následovala Reklamace - Alza, odesláno do servisu na Slovensko do Blavy... Včera zpět, reklamace zamítnuta, při diagnostice se uvedený problém nevyskytl :(.

Mezi tím ta simka bez problému fungovala v náhradním iPhone 7, ale i tak jsem pro jistotu objednal novou klasickou i e-sim.

No a telefonem se po jeho výletu k bratrům Slovákům nedá opět volat. Vlastně dá, ale druhá strana skoro nic nerozumí. Což při komunikaci s klienty, není moc happy. Novou klasickou ani e-sim.
(navíc pořád poslouchám: kdybych si nechala ten starej....., předpokládala jsem, že s tak drahým telefonem volat půjde... aj)

V ČEM MŮŽE BÝT PROSÍM VÁS PROBLÉM?
Zkusit SIM od jinýho operátora? (jenže já se stejným operátorem nemám problém)
Reklamovat zbytečně znovu?
Vysvětlit ženě, že dnes už nikdo prakticky netelefonuje,
ať je ráda, že může sledovat přátele
a sdílet na sítích jak se cítí.... :)

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: iPhone Xs - zamítnutá reklamace

Příspěvek od mberdych » 13 bře 2020 14:45

Mate aktivní nastavení voLTE, případně voWifi? Pokud se to děje mimo Wi-Fi, tak voWifi nemá vliv. Ale zkusil bych vypnout voLTE a vyzkoušet, zda se to děje stále. V podstatě to znamená, že pro samotný hovor se telefon přepne do 2G nebo 3G sítě a nebude volat přes LTE. Nemyslím, že to je tím, ale za pokus to stojí.

Jinak běžné rady jako tovární reset a zkusit bez obnovy zálohy zavolat, jestli to dělá pořad. A pak jiný servis a ukázat to na místě pokud je to možné. Ideálně přímo autorizovaný Apple servis jako je ITS, Česky servis, apod.

czhook
Příspěvky: 386
Registrován: 07 zář 2013 21:13

Re: iPhone Xs - zamítnutá reklamace

Příspěvek od czhook » 19 bře 2020 00:01

Odnést do Českého servisu a ukázat vadu na místě. Pokud je mobil mladší 6 měsíců, ještě bych zmínil, že nechcete opravu, ale jen protokol s potvrzením vady a prodejce vám musí dát nový kus. Aspoň takto jsem to udělal dávno tomu s iPhone 8+ a bez řeči mi dali nový kus.
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11

p-u
Příspěvky: 8
Registrován: 13 bře 2020 11:37

Re: iPhone Xs - zamítnutá reklamace

Příspěvek od p-u » 19 bře 2020 09:14

Děkuji za rady!

Odpovědět