Zdravím,
v iStyle jsem si nechal udělat servisní opravu klávesnice MBPro 2018, kterou zdarma nabízí Apple. Dal jsem jim notebook, který byl v pořádku až na tu klávesnici, kde se některá písmenka opakovaly.
14 dní se nedělo vůbec nic (řekli mi, že tak dlouho to bude trvat). Pak už jsem se začal ptát a na dotaz mi přišla "cenová nabídka", že notebook má údajně vadnou základní desku a nejsou schopni ho nastartovat.
Ještě ten den, kdy jsem to do iStyle odnášel, jsem na něm normálně pracoval a nebyl s ním žádný problém.
Myslím si, že jak se v tom vrtali, tak něco pohnojili a teď to chtějí zaplatit po mně, když už není v záruce.
Za opravu, kterou jsou nechtěl, nyní požadují 20k+ a tím, že notebook je u nich, tak ani nevím, jak moc je reálně nefunkční.
Nějaké tipy, jak postupovat? Díky.
P.
iStyle - nevyžádaná a placená oprava
Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, zmiy, dandas, Macforum_Admin
Re: iStyle - nevyžádaná a placená oprava
skor otazka, ci mas papier s popisom chyby, ktory si si odniesol po odovzdaani laptopu.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Re: iStyle - nevyžádaná a placená oprava
Ano, ten papír samozřejmě mám. Je v něm napsáno: Popis závady: "Zakazník požaduje výměnu klavesnice v rámci apple quality rogramu, počas psaní se duplikují klávesy". Nic víc tam není.
No a v odpovědi píší: "zařízení se stále restartuje, závada klávesnice se projevila. Opravu je možno provést placenou výměnou základní desky a bezplatnou výměnou topcase."
Když jsem jim to donesl, tak v žádném případě neplatilo, že by se samovolně sám restartoval. Fungoval týdny bez restartů, pokud jsem ho sám nechtěl. Před tím než mi poslali email, kontaktoval jsem je telefonem a to mi řekli, že se jim nedaří spojit s "výrobcem", že Apple má nějakou vadu jejich komunikačního systému a tak nemůžou pokračovat v mé opravě. No a za pár hodin přišla informace, že notebook je vadný a mám si zaplatit tuhle opravu.
Při předávání v prodejně byl notebook otevřený a zapnutý, k žádnému restartu nedošlo. Takže popis závady obsahuje skutečně jen to, co jsem chtěl napravit.
No a v odpovědi píší: "zařízení se stále restartuje, závada klávesnice se projevila. Opravu je možno provést placenou výměnou základní desky a bezplatnou výměnou topcase."
Když jsem jim to donesl, tak v žádném případě neplatilo, že by se samovolně sám restartoval. Fungoval týdny bez restartů, pokud jsem ho sám nechtěl. Před tím než mi poslali email, kontaktoval jsem je telefonem a to mi řekli, že se jim nedaří spojit s "výrobcem", že Apple má nějakou vadu jejich komunikačního systému a tak nemůžou pokračovat v mé opravě. No a za pár hodin přišla informace, že notebook je vadný a mám si zaplatit tuhle opravu.
Při předávání v prodejně byl notebook otevřený a zapnutý, k žádnému restartu nedošlo. Takže popis závady obsahuje skutečně jen to, co jsem chtěl napravit.
Re: iStyle - nevyžádaná a placená oprava
to bych řešil s právníkem, nikoliv na fóru, je to tvrzení proti tvrzení, jen asi nějakou expertízou lze asi zjistit příčina této závady.
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3